Hvis 3 betingelser er oppfylt:
1. Du er god til å skrive.
2. Du liker å skriver nyhetsbrev, artikler, whitepapers osv.
3. Du har tid til å skrive kopi.
2. Du liker å skriver nyhetsbrev, artikler, whitepapers osv.
3. Du har tid til å skrive kopi.
Bedriftseiere og markedssjefer som oppfyller disse 3 kriteriene er ofte bedre til å produsere gode tekster for bedriften sin enn proffene.
Hvorfor?
Fordi de kjenner produktet og markedet inngående og fordi de lever med bedriftens problemstillingene hele tiden. Halve jobben med å skrive gode tekster er å ha en grundig innsikt i kunden og produktet, derfor har også bedriftslederen og markedssjefen en fordel som andre ikke har - hvis de kan skrive da.
På den annen side, liker du ikke å skrive, får du det ikke til, resultatet ikke blir som du ønsker skrive eller ikke har tid til å skrive - er det bedre sette det ut til en byrå- eller en freelancer.
No comments:
Post a Comment
Hva syns og mener du?